ECU C18NZ

     

PRZYPORZĄDKOWANIE STYKÓW STEROWNIKA C18NZ

A1 - wolny
A2 - sygnał sondy lambda
A3 - wolny
A4 - wolny
A5 - wolny
A6 - wolny
A7 - sygnał czujnika podciśnienia
A8 - sygnał potencjometru przepustnicy
A9 - wolny
A10 - wolny
A11 - masa czujnika podciśnienia i czujnika temperatury
A12 - masa stopnia mocy ECU

B1 - zasilanie pamięci usterek
B2 - sygnał nadajnika impulsów drogi
B3 - sygnał czujnika położenia wału korbowego
B4 - sygnał zużycia paliwa dla komputera pokładowego
B5 - sygnał położenia przepustnicy dla automatycznej skrzyni biegów
B6 - sterowanie masą przekaźnika pompy paliwa
B7 - inicjacja diagnozy
B8 - zasilanie potencjometru przepustnicy i czujnika podciśnienia
B9 - wolny
B10 - masa sondy lambda
B11 - sygnał sądy lambda
B12 - sygnał czujnika temperatury

C1 - masa lampki kontrolnej
C2 - wolny
C3 - wolny
C4 - zasilanie modułu sterującego po zapłonie
C5 - przewód do cewki 2 silniczka krokowego złącze C
C6 - przewód od cewki 2 silniczka krokowego zacisk D
C7 - wolny
C8 - przewód do cewki 1 silniczka krokowego zacisk B
C9 - przewód do cewki 1 silniczka krokowego zacisk A
C10 - masa wtryskiwacza
C11 - wolny
C12 - wolny
C13 - wolny
C14 - wolny
C15 - wolny
C16 - zasilanie ECU

D1 - stopień mocy wtryskiwacza
D2 - masa potencjometru przepustnicy i wtyku oktanowego
D3 - wolny
D4 - wolny
D5 - wolny
D6 - wolny
D7 - kąt zapłonu z automatycznej skrzyni biegów dla ECU
D8 - linia danych wtyku ALDL
D9 - sygnał park/ neutral
D10 - EST sygnał dla modułu zapłonowego
D11 - wtyk oktanowy
D12 - wolny
D13 - wolny
D14 - wolny
D15 - wolny
D16 - wolny