Instalowanie
napędu przy rozjeździe
|
Napęd EEA-5 należy instalować wg
planów zabudowy na umocowaniu typu EEP-5 dostarczanym wraz z napędem. Można
zamawiać napęd do zamocowania po lewej lub po prawej stronie rozjazdu. W razie
konieczności zmiany strony zabudowy należy dokonać przemieszczeń na drugą
stronę napędu następujących zespołów:
1.
Moduł silnika
2. Moduł korby
3. Osłona dolna
silnika
4. Haki do
pokrywy napędu
5. Pokrywki
uszczelniające suwaków
6. Zaślepki
otworów
Moduł
przesuwny oraz pokrywę należy obrócić o 180°. W zespole
suwaków kontrolnych odkręcić ucha suwaków, suwaki zamienić miejscami, wsunąć do
napędu od czoła i przykęcić ucha suwaków.
Plany
zabudowy napędów zwrotnicowych EEA-5 znajdują się w załączniku 8.
Napęd należy wypoziomować za pomocą dostarczonych z umocowaniem podkładek.
Po zamocowaniu i wypoziomowaniu napędu należy podłączyć i wyregulować pręty
łączące. Pręty kontrolne należy wyregulować w ten sposób aby nacięcie na suwaku
kontrolnym znajdowało się na środku czerwonego pola kontrolnego, umieszczonego
na tylnej ścianie płyty podstawy (w bezpośrednim sąsiedztwie przekładni
zębatej),
Po
zabudowie sprawdzić poprawność zamontowania napędu i podłączenia prętów.
Sprawdzić dokładność zamykania iglic zgodnie z obowiązującymi przepisami
kolejowymi. Sprawdzić czy opory rozjazdu nie przekraczają 80 % siły
nastawczej. Przestawić napęd ręcznie przy pomocy korby w obu kierunkach i
sprawdzić prawidłowość zapadania blokad. Uruchomić napęd elektrycznie i
zaobserwować czy przestawianie odbywa się bez zakłóceń. Przestawić rozjazd po 3
razy w każdym kierunku.