poprzedni   

Instalowanie napędu przy rozjeździe

           
następny 

7. Informacje ogólne

Napęd EEA-5 należy instalować wg planów zabudowy na umocowaniu typu EEP-5 dostarczanym wraz z napędem. Można zamawiać napęd do zamocowania po lewej lub po prawej stronie rozjazdu. W razie konieczności zmiany strony zabudowy należy dokonać przemieszczeń na drugą stronę napędu następujących zespołów:
     1.      Moduł silnika
     2.
      Moduł korby
     3.
      Osłona dolna silnika
     4.
      Haki do pokrywy napędu
     5.
      Pokrywki uszczelniające suwaków
     6.
      Zaślepki otworów

Moduł przesuwny oraz pokrywę należy obrócić o 180°. W zespole suwaków kontrolnych odkręcić ucha suwaków, suwaki zamienić miejscami, wsunąć do napędu od czoła i przykęcić ucha suwaków. 

8. Zabudowa napędu

Plany zabudowy napędów zwrotnicowych EEA-5 znajdują się w załączniku 8.
Napęd należy wypoziomować za pomocą dostarczonych z umocowaniem podkładek.
Po zamocowaniu i wypoziomowaniu napędu należy podłączyć i wyregulować pręty łączące. Pręty kontrolne należy wyregulować w ten sposób aby nacięcie na suwaku kontrolnym znajdowało się na środku czerwonego pola kontrolnego, umieszczonego na tylnej ścianie płyty podstawy (w bezpośrednim sąsiedztwie przekładni zębatej), 

9. Uruchomienie próbne

Po zabudowie sprawdzić poprawność zamontowania napędu i podłączenia prętów. Sprawdzić dokładność zamykania iglic zgodnie z obowiązującymi przepisami kolejowymi.  Sprawdzić czy opory rozjazdu nie przekraczają 80 % siły nastawczej. Przestawić napęd ręcznie przy pomocy korby w obu kierunkach i sprawdzić prawidłowość zapadania blokad. Uruchomić napęd elektrycznie i zaobserwować czy przestawianie odbywa się bez zakłóceń. Przestawić rozjazd po 3 razy w każdym kierunku.

            
poprzedni   następny